Druga edycja konkursu organizowanego przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych dla Beneficjentów na najciekawsze materiały promocyjne została rozstrzygnięta. Łódzka Kolej Aglomeracyjna zajęła pierwsze miejsce w kategorii materiały drukowane.
Konkurs organizowany przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych na najciekawsze materiały promocyjne poświęcony był projektom realizowanym w ramach VI, VII i VIII priorytetu Programu Infrastruktura i Środowisko. Celem tego przedsięwzięcia było wyłonienie najciekawszych pod względem merytorycznym, funkcjonalnym i wizualnym materiałów poświęconych projektom
POIiŚ.
Zwycięska broszura Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej miała swój debiut na prestiżowych targach TRAKO w Gdańsku we wrześniu br. Uznanie jury wbudził nietypowy format ulotki mieszczący w formie tryptyku sylwetkę pociągu FLIRT³ oraz interesująco rozplanowane wnętrze folderu oparte o motyw torów kolejowych. Na treść broszury składa się informacja o projekcie, wizualizacja budowanego Zaplecza Technicznego, mapa tras, rozplanowanie wnętrza pociągu z uwzględnieniem poszczególnych jego elementów, takich jak klimatyzacja, wieszaki na rowery czy specjalnie zabezpieczone miejsca na wózki.
Broszura wykonana została dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej w ramach projektu pn. „Budowa systemu Łódzkiej Kolei
Aglomeracyjnej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.