WirtualnyZgierz.pl - Rejestracja

 Regulamin forum internetowego WirtualnyZgierz.pl

 
  1. Rejestracja użytkownika na forum internetowym portalu WirtualnyZgierz.pl jednoznaczna jest z akceptacją przez niego postanowień niniejszego regulaminu. Korzystanie z forum w przypadku braku akceptacji regulaminu jest niedozwolone.
  2. Forum wchodzące w skład serwisu służy do prowadzenia dyskusji tematycznych i wymiany poglądów w obrębie udostępnionych kącików tematycznych.
  3. Jedna osoba może założyć tylko jedno konto.
  4. Każdy użytkownik jest obowiązany do wpisania w profilu adresu e-mail widocznego dla wszystkich lub uaktywnienia możliwości otrzymywania wiadomości prywatnych. Brak jednej z tych dwu opcji może spowodować zablokowanie lub usunięcie konta.
  5. Wszelkie wypowiedzi umieszczone na forum internetowym są prywatnymi opiniami poszczególnych użytkowników forum. Administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
  6. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu forum ani za utratę danych zawartych na forum.
  7. Na forum obowiązuje wolność słowa w granicach wyznaczonych przez normy społeczne oraz przepisy prawa.
  8. Zabronione jest używanie słów wulgarnych, a także publikowanie treści obrażających inne osoby. Nie wolno znieważać grup ludności ani poszczególnych osób z powodu ich przynależności narodowościowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu ich bezwyznaniowości. Zabronione jest pomawianie innych osób, grup osób, instytucji, osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć je w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności.
  9. Zabronione jest prowokowanie oraz atakowanie kogokolwiek swoimi wypowiedziami.
  10. Wszelkie spory personalne powinny być wyjaśniane prywatnie (np. poprzez PW lub e-mail), a nie na forum publicznym. W razie wyjątkowej sytuacji należy skontaktować się z administracją forum.
  11. Porządek na poszczególnych forach jest pilnowany przez wyznaczonych do tego moderatorów. Jeśli temat, w którym uczestniczysz zostanie zablokowany bądź otrzymasz od moderatora ostrzeżenie, lub w ostateczności zostaniesz zbanowany, sprawę wyjaśnij z daną osobą na priv (np. email). W szczególnych przypadkach możesz zgłosić się w kolejności:
    1) do innego moderatora kącika
    2) do Admina forum.
  12. Administrator lub moderator może zablokować czasowo lub na stałe, lub usunąć konto użytkownika konta bez podania przyczyny oraz bez ostrzeżenia, jeśli:
    1. Użytkownik podał nieprawdziwe informacje w formularzu rejestracyjnym
    2. Użytkownik założył więcej niż jedno konto lub swoje konto udostępnia innym osobom.
    3. Na przestrzeni ostatnich sześciu miesięcy użytkownik nie korzystał z forum
    4. Nazwa konta użytkownika jest wyrażeniem powszechnie uznanym za obraźliwe lub niezgodne z dobrymi obyczajami,
    5. Użytkownik wykorzystywał forum do celów komercyjnych, a w szczególności do przesyłania reklam.
    6. Użytkownik nie przestrzegał zasad określonych w Regulaminie.
  13. Administracja forum może zamykać wątki, edytować i usuwać posty (jeżeli naruszają regulamin tego forum, zasady dobrego wychowania i netykiety lub przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP) oraz przenosić je.
  14. Posty zawierające wulgaryzmy, propagujące narkotyki, obrażające inne osoby, narodowości, religie, rasistowskie, zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, przyczyniające się do łamania prawa, zawierające dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresy do stron zawierających pornografię lub wirusy, złośliwe oprogramowanie itp. będą kasowane bez dalszego informowania autora.
  15. Przed zadaniem pytania należy skorzystać z opcji szukania.
  16. Wpisy w danym wątku muszą pozostawać zgodnie z tematyką danego wątku.
  17. Pisząc na forum należy używać poprawnej polszczyzny oraz używać polskich znaków.
  18. Pisanie WIELKIMI LITERAMI oznacza krzyk. Należy wystrzegać się pisania z włączonym Caps Lockiem.
  19. Tworząc nowy wątek należy nadać mu odpowiedni tytuł.
  20. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej przez administrację serwisu wiadomości o charakterze informacyjnym, promocyjnym lub reklamowym.
  21. Publikując zdjęcia na forum internetowym użytkownik oświadcza, że ma prawno do ich publikacji i rozpowszechniania oraz jednocześnie zezwala na ich nieodpłatną publikację w innej części serwisu portalu WirtualnyZgierz.pl
  22. Na forum nie można prowadzić działalności reklamowej ani promocyjnej bez zgody administracji serwisu.  
  23. Administracja zastrzega sobie prawo do całkowitego zaprzestania udostępniania usługi bez podania przyczyn oraz do zmiany charakteru forum lub jego modyfikacji.
  24. Administracja forum może udostępnić wszelkie dane użytkownika łącznie z nr jego IP jeśli z takim żądaniem wystąpią uprawnione służby bądź organy państwa.

 
cron