WirtualnyZgierz.pl - Rejestracja
Regulamin forum internetowego WirtualnyZgierz.pl
- Rejestracja użytkownika na forum internetowym portalu WirtualnyZgierz.pl jednoznaczna jest z akceptacją przez niego postanowień niniejszego regulaminu. Korzystanie z forum w przypadku braku akceptacji regulaminu jest niedozwolone.
- Forum wchodzące w skład serwisu służy do prowadzenia dyskusji tematycznych i wymiany poglądów w obrębie udostępnionych kącików tematycznych.
- Jedna osoba może założyć tylko jedno konto.
- Każdy użytkownik jest obowiązany do wpisania w profilu adresu e-mail widocznego dla wszystkich lub uaktywnienia możliwości otrzymywania wiadomości prywatnych. Brak jednej z tych dwu opcji może spowodować zablokowanie lub usunięcie konta.
- Wszelkie wypowiedzi umieszczone na forum internetowym są prywatnymi opiniami poszczególnych użytkowników forum. Administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
- Administracja nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu forum ani za utratę danych zawartych na forum.
- Na forum obowiązuje wolność słowa w granicach wyznaczonych przez normy społeczne oraz przepisy prawa.
- Zabronione jest używanie słów wulgarnych, a także publikowanie treści obrażających inne osoby. Nie wolno znieważać grup ludności ani poszczególnych osób z powodu ich przynależności narodowościowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu ich bezwyznaniowości. Zabronione jest pomawianie innych osób, grup osób, instytucji, osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć je w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności.
- Zabronione jest prowokowanie oraz atakowanie kogokolwiek swoimi wypowiedziami.
- Wszelkie spory personalne powinny być wyjaśniane prywatnie (np. poprzez PW lub e-mail), a nie na forum publicznym. W razie wyjątkowej sytuacji należy skontaktować się z administracją forum.
- Porządek na poszczególnych forach jest pilnowany przez wyznaczonych do tego moderatorów. Jeśli temat, w którym uczestniczysz zostanie zablokowany bądź otrzymasz od moderatora ostrzeżenie, lub w ostateczności zostaniesz zbanowany, sprawę wyjaśnij z daną osobą na priv (np. email). W szczególnych przypadkach możesz zgłosić się w kolejności:
1) do innego moderatora kącika
2) do Admina forum.
- Administrator lub moderator może zablokować czasowo lub na stałe, lub usunąć konto użytkownika konta bez podania przyczyny oraz bez ostrzeżenia, jeśli:
- Użytkownik podał nieprawdziwe informacje w formularzu rejestracyjnym
- Użytkownik założył więcej niż jedno konto lub swoje konto udostępnia innym osobom.
- Na przestrzeni ostatnich sześciu miesięcy użytkownik nie korzystał z forum
- Nazwa konta użytkownika jest wyrażeniem powszechnie uznanym za obraźliwe lub niezgodne z dobrymi obyczajami,
- Użytkownik wykorzystywał forum do celów komercyjnych, a w szczególności do przesyłania reklam.
- Użytkownik nie przestrzegał zasad określonych w Regulaminie.
- Administracja forum może zamykać wątki, edytować i usuwać posty (jeżeli naruszają regulamin tego forum, zasady dobrego wychowania i netykiety lub przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP) oraz przenosić je.
- Posty zawierające wulgaryzmy, propagujące narkotyki, obrażające inne osoby, narodowości, religie, rasistowskie, zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, przyczyniające się do łamania prawa, zawierające dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresy do stron zawierających pornografię lub wirusy, złośliwe oprogramowanie itp. będą kasowane bez dalszego informowania autora.
- Przed zadaniem pytania należy skorzystać z opcji szukania.
- Wpisy w danym wątku muszą pozostawać zgodnie z tematyką danego wątku.
- Pisząc na forum należy używać poprawnej polszczyzny oraz używać polskich znaków.
- Pisanie WIELKIMI LITERAMI oznacza krzyk. Należy wystrzegać się pisania z włączonym Caps Lockiem.
- Tworząc nowy wątek należy nadać mu odpowiedni tytuł.
- Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej przez administrację serwisu wiadomości o charakterze informacyjnym, promocyjnym lub reklamowym.
- Publikując zdjęcia na forum internetowym użytkownik oświadcza, że ma prawno do ich publikacji i rozpowszechniania oraz jednocześnie zezwala na ich nieodpłatną publikację w innej części serwisu portalu WirtualnyZgierz.pl
- Na forum nie można prowadzić działalności reklamowej ani promocyjnej bez zgody administracji serwisu.
- Administracja zastrzega sobie prawo do całkowitego zaprzestania udostępniania usługi bez podania przyczyn oraz do zmiany charakteru forum lub jego modyfikacji.
- Administracja forum może udostępnić wszelkie dane użytkownika łącznie z nr jego IP jeśli z takim żądaniem wystąpią uprawnione służby bądź organy państwa.