Piraci drogowi kontra stróże porządku w Zgierzu

Motoryzacja

Piraci drogowi kontra stróże porządku w Zgierzu

Postprzez RR ltd Co. » 13 lip 2011, 13:45

Witam wszystkich
Mam nadzieję, że czytają to również piraci drogowi i inni mieszkańcy Os. 600-500 :D oraz Policja

Od dziś w tym temacie zaczynam wpisywać numery rejestracyjne osób, które jeżdżą ponad wszystkie normy (za szybko i zbyt agresywnie) po naszym Osiedlu (ul. Gałczyńskiego, Tuwima, Staffa i Parzęczewska).

Powód: przez przejścia bez świateł przechodzi dziennie setki osób,a tytułowi piraci jeżdżą po tych ulicach grubo ponad oznaczone 40 - 50 km/h.... Sam jestem kierowcą i staram się jeździć zgodnie z przepisami... ale to, co dzieje się po godz 18:00 - 19:00 zakrawa o pomstę do nieba...

Wobec powyższego zaczynam notować tu te numery (a może uda mi się zrobić jeszcze zrobić jakąś fotkę lub film ;) )

pozdrawiam wszystkich
RR
Ostatnio edytowano 24 maja 2012, 10:03 przez RR ltd Co., łącznie edytowano 1 raz
To forum jest do niczego, czysta komercha, więcej tu nie zaglądam
RR ltd Co.
Miastowy

Re: Piraci na Os. 650-Lecia m. Zgierza

Postprzez RR ltd Co. » 13 lip 2011, 14:46

Widziałem właśnie takiego jednego w srebrnym Mitsubishi Galant, ale nie zdążyłem zaobserwować rejestracji - ale spoko, nastepnym razem dam radę
RR ltd Co.
Miastowy

Postprzez Haasrode » 13 lip 2011, 20:07

Odcinek Staffa pomiedzy przychodnia lekarska a dawna krancowka jest pelen takich idotycznych kierowcow (o malo co z drogi nie wypadna)!!
I najnowszy odcinek Parzeczewskiej - tam to dopiero 'fruwaja',az strach przejsc na druga strone bo samochody pojawiaja sie znikad!
Moze policja zrobilaby troche porzadku skoro kierowcy maja gdzies przepisy i innych uczestnikow drog!

Wyremontowany kawalek Boya Zelenskiego (kostka brukowa) na os. 650 lecia tez stala sie terenem do popisow (szczegolnie w godzinach wieczornych i nocnych)
przyciaga zarowno "mistrzow" kierownicy jak i wszelkiej masci skutery.

Strazy miejskiej czy policji nie widac wcale.